پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00005:44 - 1398/12/20

جزییات هدیه اینترنت رایگان وزیر ارتباطات / چگونه فعالش کنیم؟

کارگر آنلاین:وزیر ارتباطات دور روز قبل، از فعال‌سازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای دارندگان اینترنت ثابت خبر داد، اما به نظر می‌رسد برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده این نوع از اینترنت هنوز فعال نکرده‌اند.
به گزارش کارگر آنلاین، طبق گفته وزیر ارتباطات قرار بود ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین ثابت از روز یکشنبه ۱۸ اسفند ماه فعال شود.
 
وی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «اینترنت رایگان عرضه کنید» این درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه کنندگان خدمات «اینترنت ثابت» درخواست کردیم که از فردا تا پایان سال جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰ گیگابایتی فعال کنند. تجمع‌کمتر، پیشگیری بیشتر.
 
اما مشترکین برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ثابت اعلام کرده‌اند که هنوز این ۱۰۰ گیگ اینترنت را دریافت نکرده‌اند و برخی از کاربران توئیتری نیز به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
 
«فعلا شاتل برای کاربراش بسته ۱۰۰ گیگ رایگان رو فعال کرد شما از چه شرکتی استفاده می‌کنید؟ براتون این بسته فعال شده؟»
 
«بنده در اصفهان زندگی می کنم و از اینترنت آریافون استفاده می کنم اما تا کنون چنین طرحی به این شرکت اطلاعرسانی نشده. درخواست پیگیری را دارم. شماره تماس من»
 
«برای مخابرات استان اصفهان ۲۰۲۰ هنوز این ۱۰۰ گیگ فعال نشده»
 
به نظر می‌رسد این طرح هنوز برای برخی از مشترکین فعال نشده است، اظهارات برخی از کابران را که تا ظهر امروز ۱۹ اسفند ماه اینترنت آنها فعال نشده به این شرح است:
 
«شرکت شاتل با زیرکی ظاهرا در اکانت کاربران ۱۰۰ گیگ ارائه کرده ولی با دستکاری تاریخ انقضا این ترافیک کاری کرده که کاربران نمیتوانند از آن استفاده کنند و هرچه اینترنت مصرف کنند از ترافیک پولی قبل آنها کم میشود و مقدار این ترافیک دست نخورده باقی میماند. تا پایان اسفند که بکلی منقضی میشود و شرکت وانمود میکند ترافیک را اختصاص داده ولی خود مشتریان استفاده نکرده اند تا منقضی شده!»
 
«صبانت داده ولی سرعت به شدددت پایین اومده در حدی که عکس هم باز نمیشه.»
 
«کمتر از ۲ هفته مانده تا آخر سال ۱۰۰ گیگ دادند تا ۲۹ اسفند با این سرعت افتضاح»
منبع/تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
راضی نیستم چون ا تینتر نت خربداری شده مصرف تبلغات خودشان میشود
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین